Saturday, April 3, 2010

don't give up



kadang2 rasa mahu PUTUS ASA untuk semua perkara.
mujur pemikiran positif masih berbaki. makanya aku sedar semua ini baru teramat sedikit yang aku rasa tentang hidup. maka akan aku pujuk kembali hati untuk terus gagah. maka akan aku pujuk hati untuk jalan terus tanpa menoleh luka semalam. maka akan aku pujuk hati untuk senyum ikhlas. kerana apa yang aku sudah dan sedang hadap sekarang ini cuma sekadar cubitan kecil. yang tak perlu dicanang satu dunia tentangnya. yang tak perlu diratap hingga bengkak mata. yang tak perlu diminta simpati siapa2. aku akan teruskan langkah ini jua walau mungkin kelihatannya masih bertatih. walau mungkin kelihatannya agak ketinggalan. tapi yakin dihati ini. satu hari tetap akan tercapai segala impi dan ingin aku. dari yang sekecil2 sehingga sebesar2 harapan.
insyaAllah~~

nota untuk AKU:
masih jauh lagi perjalanan untuk berputus asa sekarang.
:)

1 comments:

ardz amy said...

jaja.. apa pun ak tau knp kau rasa begini.. kita perlu berusaha lg.. kita kuatkan... chaiyok2 kau ada ak, ak ada ngkau sekurang2nya la