Saturday, March 5, 2011

berlari ke belakang (Draft Mar5,2011; 6.35pm)

aku yang dulu
setia pada diriku
yang tak pernah hilang
kini berubah arah

terlalu berat ku rasa
untuk menghalang segala hilang dari mata
melepaskan semua
aku terbelenggu

ku tak rela melawan rasa yang terpendam
dan masa berpaling dari dia
dari mengendahkan ku dalam
kesegala yang terindah
bagaikan mimpi

sendiri aku
kegelapan dalam ruang
bersama angan yang berlawan ke hadapan
tiada apa2 pun selain satu
hanya yang mampu membawa ku
pulang pada semua
aku memaksa

dan aku berasa semestinya bersalah
menundukkan kehendak amarah
dari mengendahkan dia datang
ke... kuterima
semua
biar

ku tak rela
melawan rasa yang terpendam
memaksa berpaling dari dia
dari merelakan dia datang
kesegala yang terindah
bagaikan mimpi indah

dan aku berasa
rasa semestinya bersalah
menundukkan kehendak amarah
dari mengendahkan dia datang
ke.. kuterima
semua
biar

0 comments: