Sunday, October 18, 2015

kasih

entah tak tahu bagaimana hendak diungkap dek kata2
perasaan yang melebihi daripada yang sepatutnya
RISAU

risau tak mampu tahannya nanti
risau tersungkurnya nanti
risau terjatuhnya nanti
risau untuk semua yang buruk daripada sekecil2 isu

aku tahu, dia dah besar panjang
aku tahu, dia ada akal yang cukup untuk merancang
aku tahu, alhamdulillah kudratnya masih ada
aku tahu, yang sebenarnya dia mampu kalau terus tahan dan bertahan

cumanya mungkin tipikal perempuan
risaunya melebih yang jauh panggang dari api
lebih2 lagi terhadap mereka yang dia kasih

Kasih,
semoga kamu sentiasa dalam lindunganNya
semoga kamu sentiasa dalam limpah rezekiNya
semoga kamu sentiasa taat padaNya
semoga berjaya tiap jerih payah usaha kamu

insyaAllah aku juga akan tetap ada

0 comments: