Monday, November 23, 2009

::.DIAyangAKUmahu.::


alkisah si dia yang bagaimana aku mahukan. hanya keinginan. tidak wajib untuk dapat, hanya sekadar ingin hati kecil aku~~

pertama, aku mahu dia yang bisa terima aku seadanya aku. sungguh aku banyak kurang jauh untuk sempurna.

kedua, aku mahu dia yang punya ilmu agama yang bisa bimbing aku.

ketiga, aku mahu dia yang tidak akan membuat mata aku basah.

keempat, aku mahu dia yang bisa sentiasa buat aku senyum dan ketawa.

kelima, aku mahu dia yang punya seni. sungguh aku cemburu sama mereka yang berseni itu.

...jap...

dan pernah aku bertanya sama ibu. suami untuk aku yang bagaimana dia mahukan?

kata ibu, biarlah yang ada agama. boleh bimbing.

kata ibu, biarlah yang ada harta. tak perlu kaya raya. yang penting mampu.

kata ibu, biarlah yang pandai bergaul. macam cik asim. tak banyak cakap, tak kurang cakap.

kata ibu, hensem itu bonus.

kata aku,
hehehe.
beriye je kan?
macam dah gatal sangat nak kawen.
;)

1 comments:

ardz amy said...

baru sedar erk hehehe
tinggal 2 thn lagi pat2 cr nanti konvo nak bwk husband kan hehehe