Tuesday, November 17, 2009

::.HOLIDAYaku.::

lama meninggalkan sini. banyak hendak dikata cuma tiada sempat. akhirnya malam ini aku kembali disini meluah kata hati atau mungkin lebih tepat hanya untuk bercerita.

mahu dikisahkan bahawasanya final exam aku untuk sem nie adalah sgt2 sux! dan sesungguhnya aku sangat takut pada ketika ini.bagaimana akhirnya? aku mahu menangis lagi=(

makanya selesai final exam aku berangkat pulang ke kampung halaman dan meneruskan hidup aku. berada dirumah aku kan lebih tenang.

aktiviti pertama dihari cutiku:
tolong ibu di kantin bersama jejaka2 yang perasan diigau oleh para gadis. sangat penat. enjoy? boleyla~~

aktiviti kedua dihari cutiku:
merasmikan kereta baru ejai. saga putih. WTF 19__. berjalan2 ditempat kenangan. pantai remis.



aktiviti ketiga dihari cutiku:
berjimba bersama shah, min, angah n sasz di da curve. konon nak tengok wayang. dapat berita, sangat ramai umat dan 2012 dah sold out. cancel. pegi makan ditempat yang direkomen dek sasz. name tempat, lupe. tapi laksa die mmg sgt sedap. pastu jalan2 pusing amek gambar. sambar sepasang kasut vincci yang telah di'less'kan 50%. balik. singgah mcd. makan aiskrim. makan burger. sangat kenyang. balik.



aktiviti keempat dihari cutiku:
tiada dalam rancangan. tengok rally disepang. jalan yang lecak. mencabar. best. hujan turun renyai2. jatuh. seluar kotor. program selesai. pulang. singgah tesco. shopping. balik. letih. tido. tak sempat update blog lagi~~



aktiviti kelima dihari cutiku:
girls day out. meronggeng bersama yuna, coh, tqah dan izan. marathon wayang. sangat best. sangat enjoy. terkilan. tak sempat beli kasut. kol11 lebey sampai umah. tdo.




aktiviti keenam dihari cutiku:
takde lagi. will be updated soon.

haih~~now dah kene flu. dok merayap jer. memang tak tough. adeh!

1 comments:

ardz amy said...

ngok ngek...
br nk update hampeh tol kawan ak kuar x ajak ak waaa :((