Monday, May 31, 2010

lagenda budak setan


bismillahirrahmanirrahim...

tak tahu mahu mula dari mana.

disini biasanya aku persoal bicara tentang hati. jadi, hati aku sekarang adalah sangat aman. ok, aku tipu. ada sedikit gusar dalam aman. hati aku yang aman diklasifikasikan sebagai satu perasaan yang agak tenang tanpa sebarang keinginan atau gelojak nafsu yang membabi buta mahupun bentakan jiwa yang ntah apa2. masih punya dua per tiga rasa bahagia selepas tertunai hasrat menyaksikan fynn jamal berpuisi didepan mata yang mana sungguh amat menusuk jiwa. berada dilingkungan keluarga AKAR memang menggembirakan dan membahagiakan aku. aku suka menjadi pendengar mereka. dan tentang hati yang sedikit gusar, aku masih berusaha kuat untuk mengatasi segala yang itu walaupun agak payah untuk aku, namun tetap percaya pada diri dan Dia akan dihilang segala gusar yang menyelit diantara ruang hati.
selesai bicara soal hati setakat ini.

cuti semester 2 bulan yang sangat lama ini, aku cuba untuk isikan dengan perkara2 yang boleh 'menyibukkan' aku supaya aku terhindar dari perasaan bosan. so far so good. tak terlalu bosan. tak terlalu sibuk. cuba buat aktiviti. cuba cari aktiviti. dan disetiapnya, duit mengalir macam air. damn.

next activities:
*wayang
*wayang lagi
*wayang lagi2
*picnic
*bercuti (maybe)

adeh.
sian duit ayah aku.
hurm~~

dan baru perasan.
malam nie sejukla.
memang best tido
nyte~~
:)

*tajuk post dan gambar xde kene mengena ngan cite kat atas



0 comments: