Saturday, July 30, 2011

Draft Jul 30, 2011 0642pm

dah selalu aku merasa seperti ini
mencinta separuh nyawa
tapi ku mati
dah terlalu biasa.
dah terlalu biasa
sepeti ini
apa lagi yg perlu aku lakukan
bila semua telah aku laksanakn
tetap tak mencukupi
telah aku bg seluruh jiwa ini

kukoyak ku jahitkan terus ke hati

namun xpernah cukup untuk dia
dia kata aku ini tidak sempurna
seperti perempuan itu
yg dia mahu
yang dia tetapkan mahu
tetap dalam hati itu

aku seperti sdah begtu sakit hati
terjadi lagi setiap kali
tlh ku bg hati yg telah aku kunci
pd dia yg pernah kata mahu janji
bila aku kepung kan diri aku
diakatakan bukakan diri itu
bila aku hunuskn pedang dia tarik dulu
dia kata dia tetap mahu aku, dia tetap mahu cinta aku

asik2 aku merasa disabarkan
sedangkansalma ini ku bagikan berlian
ku bagikan setiap apa itu ada
aku bagikan setiap apa yg diminta
tetap tak sempurna
bagaimana perlu aku lakukan lagi pula
tak pernah memenuhi jiwanya
aku tak tahu lagi
aku tak tahu lagi
katanya
mahu apa ku fikir
untuk dia

perlukah ku melutut dan meminta2
ku mahukan engkau tetap dihati
perlukah engkau untuk pergi
takkan ada sesiapa yg mencintai engkau
sebagaimana aku memegang engkau
sampai bila hendak kau main lari2 lagi
sampai bila?
apakah sampai aku jadi mati?


kau maki aku seperti binatang
dan
jadikan aku perempuan jalang
kamu tak harus hidup mlm ini

kau kurung aku didalam ini
kau biarkan aku mati


0 comments: