Monday, November 28, 2011

hijrah 1433


salam maal hijrah 1433. satu lagi tahun telah berlalu bersama 1001 cerita yang setiapnya punya memori yang tersendiri. pengalaman dan seterusnya kematangan yang seharusnya semakin bertambah sejajar dengan penambahan usia. mudah2an segalanya akan menjadi lebih baik daripada yang sebelum2nya dan semoga segala apa yang aku hajati akan tercapai, insyaAllah.

bersamaan 27 november 2011 juga merupakan hari ulang tahun kelahiran dua nyawa aku; my dad and my lil bro. ayah sedang menginjak ke usia emas, seharusnya sedang bersenang sekarang. sedang adik sudah bertambah dewasa dan banyak cabaran sedang menanti dia dihadapan. risau memikirkan keduanya. doa aku tak putus semoga cinta2 aku ini sentiasa berada dalam lindungan Dia. amin.
































semoga aku mampu, kuat dan yakin untuk berubah.

AMIN.

1 comments:

ardz said...

dan doakan yg terbaik juga utk ak...