Monday, August 31, 2009

::.ENDofAUGUST.::


Ogos berakhir..
Tanggal September menjelang..
Selamat berpuasa umat Islam...
Didoakan kita akan mendapat keberkatanNya dibulan yang mulia ini...
Selamat Hari Merdeka Malaysia...
Didoakan kita akan kekal aman selamanya..

Pantas masa meninggalkan kita...
Dah tak terhitung dek jari hari2 yang berlalu...
Betullah dunia sudah semakin tua..
Betullah dunia sudah hendak kiamat...
Tapi aku msh kekal begini..
Bagai tak sedar diri untuk menginsafi diri..
Ampuni aku Ya Allah..
Dosaku padaMu melangit tinggi..
Ku pohon petunjuk dan hidayahMu sentiasa bersamaku...
Amin...

...tarik nafas panjang~~...

Tanggal 31Ogos2009
Saat dan ketika ini
Apa yang aku rasa...
Sebuah ketenangan kukira...

Walaupun sibuk dengan quiz, test, lab report,lecturer yg kdg2 menggeramkan, perangai kwn2 yg mcm2...tp itu bkn masalah besar..kerana aku yakin, itulah yg akan aku rindukan pada suatu masa nanti...seperti mana aku sedang merindukan saat2 aku di jengka...sungguh aku sangat rindukan masa itu..pegi aktiviti kolej, jln2 round campus, sambut buzday ramai2..rindunya aku...hidup dalam kenangan adalah indah...lebih indah lagi kalau dapat diulang semula segala kenangan itu...

Bersama dengan keluarga tercinta...sahabat tersayang...sungguh aku bahagia...kamu semua adalah segalanya bagi aku...terima kasih kamu2 semua yg sayang aku...cinta kamu semua pada aku sungguh aku rasa dlm hati...terima kasih...hidup dalam kasih sayang kamu semua sgt membahagiakan aku...sungguh...kamu semua merupakan sumber ketenangan aku...

dan...
aku rasa aku dah pulih...
;)

4 comments:

Anonymous said...

syukur alhamdullilah andai kata kamu sudah pulih. tp aku masih merasa masih ade sedikit lg saki baki yg tidak pulih lagi. teruskan berusaha untuk kuat n terus kuat. jadi la yg kuat untuk diri sendiri. jangan pikir kan kisah silam mu yng menyedihkan n menyakitkan kamu. cukuplah n berhentilah dari menyakiti hati kamu sendiri lagi. jangan biar kan DIA bahagia lihat kesakitan kamu. Gud luck dear.

Anonymous said...

hehehe msti ko syg aku kn ja..hehehe
rindu jengke ek?? moh la weh blik jngke..hahaha -ayuna adnan-

Anonymous said...

hmmm lupe plak,, da pulih sbb da ade christoma...ke???hehehe,, bgs la klu gitu..pgubat ati lara..kunun2..huhu
-ayuna adnan-

jaja said...

Rasa kamu itu btul,msh ada saki bakinya..thnx a lot 4 ur advice n doakan sy dpt pulih sepenuhnya =)

yuna:pulih bkn sbb die pengubat ati lara la..juz ntahla..rase mcm gnekan die pon ade..huhu..