Sunday, September 6, 2009

::.SILAPku.::


Kepada kamu yang kata kamu sayang aku...

Aku minta maaf...
Bukan niat dihati untuk memainkan kamu...
Tidak terlintas dihati untuk menggunakan kamu...
Tapi kamu hadir disaat aku memerlukan...

Maafkan aku...
Telah aku khabarkan rasa aku pada kamu...
Tak mungkin sama dengan rasa kamu pada aku...
Salah aku...
Rasa yang aku khabarkan...
Tak selari tingkah aku...
Lantas memberi harapan dalam diri kamu...
Kamu baik...
Hadir kamu buat aku ketawa...
Hadir kamu sedikit mengubat luka...
Hadir kamu sedikit mengisi kosong...

Tapi..
Aku mohon maaf pada kamu...
Aku tak dapat balas rasa kamu...
Kerana aku tidak punya lagi rasa itu...
Aku masih tak bersedia untuk rasa itu...

Maaf kamu...
Terima kasih atas segalanya...
Izin aku pergi...

2 comments:

Anonymous said...

jangan la kamu terlalu kejam dengan KAMU itu.. jangan mempermain n pergunekan hati orang lain kerana keterdesakan kita untuk gembira. fikir kan la betapa sakit nya hati KAMU itu.
jangan memberi harapan palsu kepada KAMU. HENTIKAN segera. fikir kan la andai kata kamu orang lain buat begitu. mesti pedih sedih sengsara.

jaja said...

aku tahu..aku mengerti..tp sungguh..langsung xterniat dihati utk memainkan dia..sume yg berlaku,diluar jangkaan aku..