Tuesday, September 22, 2009

::.RAYAtiadaJIWA.::




Syawal yang ke-3.

malam tadi, satu lagi memori dicipta.takde ape sangat.cumanya mungkin sebab aku yang tengah takde jiwa raya nie menganggapnya sebagai salah satu kenangan yang agak manis dalam lipatan hidup aku. salah satu kenangan yang ada untuk aku ingat untuk raya tahun ni. main mercun + bunga api ngan nein,ayie,ajan,peah n si kecik fitri yang keletahnya sering buat kami semua ketawa.

hari ni dah masuk raya yang ke-3.bagi orang lain, mereka sibuk fikir mana lagi rumah yang hendak diserbu.aku?masih kekal di rumah ni tak berjalan kemana.untuk raya pertama dan kedua, aku hanya dibilik bersama kakak aku siapkan mugs2 untuk family day.at first macam seronok.bila masuk hari ni aku rasa rugi. untuk hari raya yang mana aku patut gembira jumpa sedara mara, patut seronok berjalan2 tapi aku hanya disini.macam takde life pun ade.aih~~

arini akan sibuk untuk set up untuk family day esok. esok pun bakal sibuk ngan family day.

org kata : "bestnya ade family day!" sambil senyum kononnya kagum.
aku kata : "bosan~~" sambil senyum paksa.

tapi mungkin family day tahun ni best kot.sebab kami yang jadi tuan rumah.ade jiwa sket kot aku.ntah.mungkin.

hmm~~

memangla aku takde jiwa nak beraya.tapi bila aku fikir balik, kalau aku buat apa yang sepatutnya orang buat mase raya, mungkin tak banyak, sikit, jiwa raya aku akan datang.mungkinlah.

bilanya ntah aku nak berjalan raya.aih~~

nape raya aku tak macam orang lain?
tiba2 macam sedey~~
:(

1 comments:

daisuketsuchie said...

hmmm...xmo sedey2...cukup la i sorang je sedey time raya...uwaaaaaaaaa