Sunday, February 27, 2011

tentang rasa yang dirasa


bibir seakan terkunci tatkala mendengar satu pengakuan. cuba dilagakkan biasa, agar tidak terperasankan tentang debar didada. nyata selama ini telahan hati aku tidak menipu. sungguh benar apa yang dirasa. aku bermonolog sendiri. diam2 aku panjat syukur. tidak diluah sebelum ketika ini. Tuhan Maha Mengetahui tentang segalanya. telah diatur yang sebaiknya untuk semua hambanya. kamu wajar mendapat yang terbaik. memang yang terbaik adalah untuk kamu. dan untuk aku, alhamdulillah. baik2 semuanya. akan aku harung apa jua segala, insyaAllah. biar apa pun yang akan berlaku dan peroleh, akan ku kira sebagai rezeki dan yang tidak akan ku kira punya hikmah disebaliknya. sentiasa dimohon oleh aku agar tetap tabah dan kuat untuk segalanya. dan tidak akan mati sebelum masanya.

:)

0 comments: