Friday, March 2, 2012

surat untuk arjuna masa hadapan 5

kehadapan kamu.

macam mana dengan hari2 kamu? saya harap semuanya indah untuk kamu.

kamu dah makan? saya belum lagi. perut saya lapar, tapi tekak saya sakit. saya rasa macam nak demam.

kamu nak tau tak, tadi masa kat kilang, ade beberapa insiden berlaku kat saya.

mula2 sekali tengah hari tadi tangan saya melecur lagi. kene tray panas. dapat satu lagi tanda dekat lengan kiri saya. pedih. saya terus bubuh ubat.

tak lama lepas tu, entah macam mana saya boleh terjatuhkan sample muffin saya yang baru lepas saya bakar. habis berterabur semua. terpaksalah saya kutip satu2.

petang time2 dah nak balik, ibu jari tangan kiri saya luka kene tin gam tikus masa tengah buat perangkap tikus dengan bos saya. darah banyak. pedih. saya terus tampal handplast.

tapi bagi saya, hari nie bukan hari malang saya. benda dah nak jadi kan kamu?:)

hmmm

saya mengade kan kamu?

sanggup ke kamu nak layan setiap karenah mengada saya nie sampai hujung nyawa saya?

1 comments:

Anonymous said...

insyaallah,arjuna sanggup