Saturday, January 22, 2011

diam dan jauh


mulut orang memang payah mahu ditutup kan? semua mahu bercerita, semua mahu mengata. ya, mungkin aku juga begitu orangnya, jadinya pusingannya begini.

haih~~

wahai kamu yang membawa mulut. mengapa benda yang tak bernyawa itu hendak dikaitkan dengan keturunan aku bagai? kenapa mahu digusarkan hati tua itu? persoal sikit2 sudahlah. kalau diam lagi bagus. kau memang takkan pernah tahu kan akibat daripada kata2 kau? kerana benda yang tak bernyawa itu kau persoalkan pada hati tua itu, keluarga aku agak berantakan. ya, kau memang tak nampak. dan kau takkan pernah akan tahu. aku yang hadap segala. dan aku tak suka. ini hal keluarga aku. kau tolong tutup mulut dan pergi jauh. bagilah aku peluang untuk rasa bahagia dan tenang bersama keluarga aku. tolonglah.

1 comments:

Anonymous said...

weh! npenye jaja... ehm yuma ni... heeesu