Thursday, September 24, 2009

::.KAWANsembunyi2.::


kawan sembunyi2.

matt.

dia adalah kawan sembunyi2 aku. kawan yang aku tak pernah jumpa untuk tempoh lebih kurang 5tahun sejak kenal kami. tak pernah menatap mata ke mata. hanya berganti gambar. kawan yang tidak sentiasa ada untuk aku. tapi bila dia ada, sentiasa buat aku senyum. bila dia ada, sentiasa mahu dengar cerita aku. bila dia ada, sentiasa sokong aku.

kata dia. manis. bahasa dia. baik. bisa bikin cair hati. tidak lekang suruh aku jaga diri. kadang2 panggil aku princess. gurau dia. nasihat dia. sungguh. kadang2 aku terharu.

hubung kami hanya handphone. sms. jarang skali untuk berbual. hanya sekadar sms. juga tidak kerap. tapi mungkin kerana ikhlasnya hati kami untuk berkawan. makanya kami masih lagi kawan sampai kini. walaupun hanya sembunyi2.

terima kasih teman. terima kasih sahabat. hadir dalam hidup aku. buat aku ketawa. buat aku senyum. tatkala baca bait2 sms dari kamu. terima kasih masih jadi sahabat aku. terima kasih sayang aku. terima kasih rindu aku. kamu adalah salah seorang sahabat terbaik aku. kamu adalah salah seorang yang berharga dalam hidup aku. doaku moga kekal hubung kita.
insyaAllah~~
=))

2 comments:

Anonymous said...

nk sembunyi2 jugakkkk.........hehehehe

jaja said...

jomla~~:)