Thursday, December 24, 2009

::.hatiMACAMsebak.::



bahu tegang.
tengkuk kejang.
jantung kencang.

tiba2 hati rasa sebak. sebak oleh kisah cinta orang yang pilu. sangat terkesan dihati. sampai rasa mahu hadir pada orang itu dan peluk dia kuat. sampai rasa mahu dakap dia dan biarkan dia menangis dibahu aku jika dia mahu. rasa mahu ada disisi dia. mungkin kerana aku pernah alami pedih itu makanya aku mahu berperilaku sebegitu.

ntah. kadang2 aku sendiri tak faham. tak faham sama hati yang sangat mudah terkesan sama cerita2 orang yang entah siapa2. terasa jauh didasar hati. memang dasar hati tisu. memangnya aku.

tapi kadang2 aku pun tak faham. hati aku keras juga. dan seringnya kekerasan hati itu aku gunakan pada waktu yang salah. pada situasi yang tidak sepatutnya.

oh hati. baik2lah kamu didalam ini. kau sudah tidak cantik. kerana aku salah mencorakkan. maaf. aku akan cuba tidak merosakkan kamu lagi. aku akan cuba.

tiba2 aku rasa mahu dipeluk erat kuat sekarang.

4 comments:

Anonymous said...

hati mcm sebak that mean xde la sebak sebenarnya kan kan kan..

ardz amy said...

meh ak peluk kau nak>:D< nanti kita jumpe ak peluk kau kuat2 ek jaja>:D< ak rindu sgt kat kau.

jaja said...

anon: mule2 mcm sebak.lame2 mengalir gak.huu~~

az: nak hug!=(

ardz amy said...

nanti ak hug kau ek>:D<