Tuesday, December 15, 2009

::.stronger.::


hopefully today is da beginning of my gud day after all things dat i had faced =)

sebenarnya takde pape pun. cumanya aku punya dalaman makin lemah dan lemah. syaitan pun dok suke la nak kaco. aku pun jadi lembik.

tapi. itu cerita semalam. hari ini dan hari seterusnya, aku nak kuat. sebab aku taw, aku bukan sendiri. aku ada Dia. aku ada family. aku ada kawan2 yang baik. dan aku taw sume2 pun syg aku.

dan kau, kau, kau yang cuba nak porak perandakan kepala aku. yang mahu seliratkan jiwa aku. kau siapa? kau nak apa? memang saja nak kusutkan fikiran aku kan? baik. mari sini. mari aku layankan. kau belum kenal siapa aku.

dan diri aku sendiri. memang amat payah kan mahu berperang sama diri sendiri. sangat mencabar. bilamana terpaksa mengadap segala keinginan2 yang kadang kala tak munasabah. bilamana terpaksa mengadap kenyataan2 yang sering menyakitkan. tapi aku lebih kenal diri aku. aku tahu bagaimana untuk pertahankan diri aku. aku tahu. jadi syaitan, jangan kau dekat untuk memujuk aku. jangan kau hampir untuk menghasut aku. sebab aku taw aku kuat.

maaf.
emosi.

takkan dibiar diri lagi untuk terus2an jahanam. memang tidak akan dibiar. yang lalu akan ku lepas terus berlalu. kenangan pahit dan pengajaran untuk diri aku. biar ia pergi jauh. dan kini. hari ini. saat ini. mahu dijadikan hidup itu lebih makna. akan aku jadikan ia. akan aku. life is so short, so make it sweet.

perlu juga sokongan daripada kamu, kamu, kamu dan kamu. sudikan sokong aku?
;)

4 comments:

ardz amy said...

alwayz akan sokong kau jaja, sampai bila2.. kuatkan semangat tau, namo la lemah2 mcm ni ak tahu kau kuat.

Anonymous said...

i'm waiting 4 ur n3...like diz~~!!!

b

a stronger...

not

a stranger...

yieeehhaaaaaaa~~~!!!!

Wanie-san said...

ok!!sokong kamu!hihi cari chat box xjmpe plak..=]

jaja said...

az: million thanx 2 u=)

awak: yup!yieehaa!!=))

wani: hehe..mmg xkan jmpe pon..nnt akak add ea..hee