Thursday, December 31, 2009

::.gudbye2009.::


31 disember 2009 berlabuh. tinggal hanya beberapa jam untuk ke 2010. satu lagi tahun baru untuk aku. untuk semua. terima kasih Tuhan diberi sempat untuk aku bernafas setahun lagi dibumiNya. walaupun secara praktikalnya banyak yang telah aku sia2kan. secara zahir batinnya banyak dosa yang telah aku himpun. tapi tetap aku bersyukur pada Dia masih diberi aku sempat untuk sedar. masih diberi masa untuk aku bertaubat. dan tahun ini, ingin aku akhiri dengan ucapan terima kasih kepada insan2 kesayangan aku :

1. kepada ibu ayah nenek. pengorbanan kalian tak terbalas.
2. kepada nein, ayie, yul. ikatan kita tambah kukuh.
3. kepada shah, min, fairus, ajan, apis, sasz, ejai, angah, kay. sentiasa ada sama aku.
4. kepada yuna, coh, tiqah, add, edah, ashu, farah. sentiasa ada sokong aku.
5. kepada az sekeluarga. terlalu banyak membantu aku. sangat segan.
6. kepada rakan sekelas yang 13 itu. sentiasa membahagiakan aku.
7. kepada sahabat, kenalan, saudara mara yang lainnya. terima kasih atas segalanya.

dan untuk akhir 2009 ini juga. aku mahu mohon maaf atas segalanya. atas segala dosa aku pada kamu2 kesayangan aku. atas segala salah aku pada kamu2 disekeliling aku. atas segala khilaf aku pada mereka2 yang pernah terasa. aku mohon maaf. juga pada dia. aku ingin tutup buku segala tentang dia. sudah cukup. sini saja akhirnya. mahu lepaskan segala sakit. mahu mulakan dengan tenang. insyaAllah.

2 comments:

ardz amy said...

segan:P sejak bila kau segan ngan ak ni, x de xde, jgn nak mengada, kau ckp mcm ni lagi siap kau..

jaja said...

hehe..segan la..;)nway hepi new year 2 u~~